19 april 2009

Leuren met de OV chipkaart

Jaren geleden heb ik een voordeelabonnement bij ns gehad. Daar ben ik mee gestopt omdat ik er te weinig gebruik van maakte.

Een olifant vergeet nooit. Nou, de ns ook niet. Ze hebben mijn gegevens uit een bijna vergaan bestand gehaald (mag dat eigenlijk wel?)
en proberen mij nu een abonnement op een gepersonificeerde ov chipkaart te slijten. U weet wel, zo'n vrij reizen kaart voor criminelen.

Er is blijkbaar weinig belangstelling voor die kaarten, en dan proberen ze het maar eens met de oude fossielen. Want die hebben de krant misschien niet goed gelezen. Of ze hebben de gedetailleerde fraude-handleiding op interne niet gezien.

Ik blijf het aanbieden van die ov chipkaart zien als het uitlokken van misdrijven, van harte gesteund door onze overheid.

Kamer, word nu toch eens wakker en verbied dat ding!
--
(Verzonden vanaf mijn Blackberry / Sent from my Blackberry)

Geen opmerkingen: